Reklamacije in pritožbe
PRITOŽBA NA DOSTAVO
Če se je vaš izdelek poškodoval med prevozom ali se ne ujema z vašim naročilom (napačen ali manjkajoč izdelek), nas o tem obvestite po e-pošti [email protected] v roku 48 ur od dostave.
Kot prvi odgovor boste prejeli samodejni odzivnik na katerega prosimo odgovorite, tako da nam posredujete fotografije paketa (z vidno nalepko) ter vseh prejetih izdelkov, na katerih je škoda/napaka nedvoumno razvidna.
Vašo pritožbo bomo obravnavali prednostno in se vam za nevšečnosti iskreno opravičujemo.
PRITOŽBA NA IZDELEK ALI STORITEV
Če vaš izdelek ne deluje pravilno, najprej poskusite preveriti navodila za izdelek, ki jih najdete na tej povezavi https://manuals.hs-plus.com/si
Če ste upoštevali navodila za izdelek in težava še vedno obstaja, nam pišite na e-pošto [email protected].
Kot prvi odgovor boste prejeli samodejni odzivnik na katerega prosimo odgovorite, tako da nam posredujete videoposnetek na katerem je nedvoumno razvidno, da izdelek ne deluje (naprava je vklopljena, napolnjena, povezana,…).
Če okvare ne boste mogli dokazati z videom, vas bomo morda prosili, da izdelek vrnete in ga bodo preverili v našem reklamacijskem oddelku. Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja, pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.
SPORI
V kolikor imate pritožbo na naš izdelek ali storitev in se z rešitvijo ne strinjate oziroma če rešitve ne moremo doseči sporazumno, lahko svojo pritožbo oddate Odboru za spore prek evropske platforme za reševanje sporov http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
POZITIVNO BODO RAZREŠENI LE ZAHTEVKI, KI USTREZAJO VSEM ZGORAJ NAVEDENIM POGOJEM.
Več o splošnih pogojih in politiki piškotkov lahko preberete na povezavah na dnu strani.