Do brezplačne poštnine le še 23,00
Uspešno dodano
Hitra dostava
Plačilo po povzetju
Slovensko skladišče

Nazaj

Lepota

Poletna razprodaja

Dom

Pod 3€

Pod 5€

Avtomobil

Pripomočki

Kuhinja

Oblačila

XMAS

Hišni ljubljenčki

Nakit

Oblika telesa

Moda

Fitnes

Vrt

Zdravje

Otroške igrače

Dodatki za telefone

Uhani

Nohti

Materinski dan

Valentinovo

Pravica do odstopa od nakupa

Od nakupa lahko odstopite v roku 14 dni od dobave brez navedbe razloga. Izdelek morate vrniti, da lahko zahtevate zamenjavo za drug izdelek ali vračilo kupnine izdelka. 14 dnevni odstopni rok začne teči z dnem, ko vi ali tretja oseba ki ste jo imenovali (ki ni prevoznik), pridobi dejansko posest nad blagom

Artikel, ki ga želite vrniti, mora biti nepoškodovan in z vso priloženo opremo ter v kolikor je to razumno mogoče, v originalni in nepoškodovani embalaži. V primeru poškodbe ali prekomerne uporabe izdelka ali originalne embalaže si trgovina pridržuje pravico uveljavljanja zahtevka za povračilo zmanjšane vrednosti izdelka.

Znotraj 14 dnevnega roka od dostave, izpolnite obrazec na linku za menjavo oz. vračilo kupnine ali nas o nameri odstopa od nakupa pisno obvestite na elektronsko pošto.

V primeru zamenjave izdelka ali vračila denarja izpolnite: LINK

Takoj po oddaji obrazca prejmete na vaš e-mail v potrditev kodo za odstop od nakupa, ki jo je potrebno napisati na paket skupaj z vašimi podatki.

V kolikor po potrditvi obrazca niste prejeli kode za odstop od nakupa, nas prosim kontaktirajte na e-mail.

Za obvestilo o odstopu lahko poleg zgoraj navedenega načina uporabite tudi evropski standardni obrazec za odstop od nakupa, do katerega lahko dostopate na naslednji povezavi OBRAZEC. V tem primeru natisnite obrazec, izpolnite manjkajoče podatke in podpisan dokument vstavite v paket z izdelkom, ki ga nameravate vrniti. Obvestilo o odstopu lahko predložite tudi z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. POZOR: Uporaba tega obrazca ni obvezna in lahko podaljša čas obdelave vaše zahteve, ker se izdelek vrne brez kode reklamacije kar nato zahteva ročno obdelavo.

Preden paket odpošljete, nujno preverite ali ste izdelek kupili v naši spletni trgovini (Potrdilo o naročilu/račun prejet po elektronski pošti v času naročila) ter spodnji seznam izdelkov za katere odstop od nakupa ni mogoč. V primeru, da nam dostavite izdelek ki ni naš oz.je neustrezen za odstop, ne odgovarjamo za vašo napako in paketa ne bomo vračali oz. vam bomo zaračunali stroške vračila.

Imate 14 dni časa od oddaje zahtevka, da nam paket pošljete na naš naslov:

HS PLUS d.o.o., Zgornji Brnik 390A, 4210 Brnik

Svetujemo, da paket pošljete priporočeno s potrdilom o pošiljki, tako bo mogoče vašo reklamacijo rešiti tudi v primeru izgubljenega paketa, na podlagi potrdila o dostavi prek sledilne številke.

Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja, pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

Takoj, ko reklamacijski oddelek pregleda vrnjen izdelek, se odpošlje nov izdelek v zamenjavo oz. se povrne kupnina v roku 8 delovnih dni. Povrnili vam bomo znesek za vrnjene izdelke in stroške najcenejše dostave (standardna poštnina). Prednostna obravnava, zavarovanje paketa in strošek plačila po povzetju predstavljajo dodatne stroške, ki se jim je mogoče izogniti, storitev pa je bila izvedena le na posebno zahtevo stranke. Stroški po meri se ne povrnejo. V primeru odstopa od nakupa stranka krije stroške povratne pošiljke, zato tudi poštni stroški pošiljanja izdelka nazaj ne bodo povrnjeni.

Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu. V primeru izbire plačilne metode »Plačilo po povzetju«, hkrati izrecno soglašate, da se vračilo kupnine lahko izvede na vaš osebni TRR, ki nam ga boste posredovali v primeru odstopa od nakupa.

Izjeme od pravice do odstopa

Izvajanje pravice do odstopa je izključeno za naslednje pogodbe:

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni; (na primer: provizija za plačilo po povzetju, hitra dostava, zavarovanje pošiljke)
  • o dobavi zapečatenih avdio- ali video posnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; (na primer: kozmetika, čistila, polirne paste in kopalke, spodnje perilo, nogavice)
  • o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti; (na primer: set/komplet, vsi izdelki iz skrivnostne škatle, oba izdelka iz ponudbe 1+1 brezplačno, kar stranka prejme kot darilo)
  • o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  • sklenjenih na javnih dražbah;
  • pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  • o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  • o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. (na primer: prenesene digitalne vsebine, e-knjiga)

Opozorilo: V kolikor boste po svoji volji vrnili izdelek od katerega odstop od nakupa ni mogoč, izven predvidenega 14 dnevnega roka za odstop od nakupa, izven predvidenega 14 dnevnega roka za vračilo artikla po obvestilu o odstopu od nakupa ali izdelek, ki ni bil kupljen v naši trgovini, vam bomo tak izdelek vrnili le ob plačilu 10 EUR, ki predstavlja strošek obdelave neupravičene reklamacije. Neprevzeti izdelek bo uničen po 2 mesecih.

POZITIVNO BODO RAZREŠENI LE ZAHTEVKI, KI USTREZAJO VSEM ZGORAJ NAVEDENIM POGOJEM.

Več o splošnih pogojih in politiki piškotkov lahko preberete na povezavah na dnu strani.